28.6.2013

Uusia tuotoksia

Olen yrittänyt olla ahkerana ja saada KYH-töitä valmiiksi ja olenpa muutaman saanutkin. Pari tiskirättiä, sukat ja lapaset ovat valmistuneet.

18.6 valmistuivat piirakkasukat Novitan 7 veljestä Raita-langasta. Olin katsellut tätä lankaa kaupassa jo pitkään ja kun en niin hirveästi tykkää vihreästi, kerät oli jääneet kaupan hyllylle. Eräällä kauppareissulla sit päätin ostaa langat, kun ne niin vainosivat minua. Ja tämmöiset niistä piirakoista tuli



KYH-työ #6


Pari tiskirättiä neuloin Novitan Pirtelöstä korinpohjaneuleella. Pienempi valmistui 19.6 ja isompi  25.6.



KYH-työt #18 ja #21



24.6 valmistuivat lapsen lapaset, lankana oli Nalle Kukkaketo Krassi



KYH-työ #11



KyJy:kin jo alkoi, mutta mun kaikki puikot on kiinni KYH-töissä, joten tilasinpa uusia puikkoja. Olen niin ihastunut noihin kantikkaisiin, joten niitä piti saada kahdet: lyhyemmät 3mm:n ja pidemmät 3,5mm sekä yhdet pyöröpuikkojen vaihtopäät. Tilasin samaan syssyyn myös lankaa, jota voi itse värjätä. Ajattelin kokeilla elintravikevärillä värjäämistä




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi päivääni. Kiitos :)