20.11.2013

Omalle pienokaiselle

Tässä ollaan nyt vahvasti raskaana, laskettu aika olis toukokuussa. Tuli halu neuloa jotain omallekin vauvalle vaikka meillä on paljon tallessa poikien vanhoja neuleita, jotka minun äiti on aikoinaan neulonut.
Tokmannilta ostin joku aika sitten kevään vihreää Woolia pari kerää, kun oli alennuksessa. Niistä sitten neuloin myssyn ja junasukat odottamaan pienokaisen syntymää


Lankana: Novita wool
Puikot: 3mm alumiiniset kantikkaat


Ostin meidän paikallisesta lankakaupasta Neulotus alumiinisia kantikkaita puikkoja, kun myymiön täti niitä niin kehui. Ja eipä suotta kehunut. Niistä tuli mun suosikit heti. Kollage on amerikkalainen firma ja tiettävästi Suomessa on vain 2 jälleenmyyjää, joista toinen on täällä meidän pienellä kylällä. 

5 kommenttia:

  1. Onnea sinulle ja koko perheelle! Onpas söpöt myssy ja sukat! Omalle pikkuiselle voisi myös pikkuhiljaa alkaa neulomaan jotain, laskettu aika Maaliskuun lopulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea odotukseen myös sinulle! Minun ei pitänyt vielä neuloa mitään, mutta en voinut vastustaa kiusausta :)
      Tuo myssy on älyttömän hyvä vauvalla. Mun esikoinen (7v) on syntynyt maaliskuussa ja silloin käytin noita myssyjä paljon varsinkin automatkoilla. Äitini neuloi niitä silloin.

      Poista
  2. Myymiön täti on aina oikeassa... :)
    Aivan ihanat vauvavihreät!!!

    VastaaPoista
  3. Voi kun suloiset vihreät sukat, mä NIIN tykkään junasukista ja ne on helppo tehdä! =D

    VastaaPoista

Kommenttisi piristäisi päivääni. Kiitos :)