12.3.2014

Kuvahaaste 4/5

Kuvahaasteen ideana on laittaa 5 kuvaa omasta arkielämästään ja haastaa jokaisen kuvan kohdalla joku toinen bloggaaja.

Koska blogini sisältää lähinnä neulomista ja neuleita ja koska neulominen on rakkain harrastukseni, tänään kuvahaasteen kuva sisältää lankoja.
Eilen tuli tilaamani langat Lankakamarista Klik 

Näin kauniisti langat oli pakattu pahvilaatikkoon


Ja tämmöisiä ihanuuksia paketti sisälsi <3


Ylärivissä Flotte Socke Ringel 6-säkeinen ja alarivissä Hatnut Feet.

Ja tämän postauksen myötä on pakko haastaa K@tja Lankakori sekaisin - blogista :)



6 kommenttia:

  1. Voi mitä ihanuuksia. Mulla odottaa myös muutama kerä Flotte Sockeja neulomista....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla Lankakamari verkkokaupassa on vaikka mitä ihanuuksia. Aika monet langat vaan on ohuita ja mä tykkään enempi 7veian paksuisista. Ehkä mä vielä opin tykkäämään ohuemmistakin :)

      Poista
  2. Mun liha ei oo (vielä) heikko! ;)

    VastaaPoista
  3. Melkein samanlainen paketti tuli minullekin tällä viikolla, noi kirkkaat sävyt ja sitten tota samanmoista lankaa vaan ohuempana 7 kerää..... nätisti oli paketti laitettu, tosi hyvä nettikauppa toi lankakamari, ei kovin kaukana missä asun itse. Mutta olen vierailulla blogissasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta oli aivan ihana juttu toi silkkipaperi. Olen monista eri lankakaupoista tilannut ja ekaa kertaa sattui näin nätisti paketoitu paketti :)

      Poista

Kommenttisi piristäisi päivääni. Kiitos :)